den dagen då suget vann!

Vilket är alldeles för ofta.. gaah det är illa! haha

Helgen har varit riktigt kul :D Julia var den enda som dök upp från Karlskrona, men det är vi alla bara glada över :) Fredags blev det fest så det sjöng om att, halv 2 fick vi inte vara kvar hemma längre (?) så vi drog ut till excet där Hanna (födelsedagsbarnet) skrivit in oss på listan :) mycket dans och skratt :D bakis som få drog vi till Burger King för att få in oss de feta salta som vi skulle kunna Döda för!! Sen hem chill med sunes sommar :P Gick ner till syster som jobbade en sväng och tog mig en återställare och höll henne sällskap ett tag, och sen drog vi ut igen :P först på någon fest på Hisingen där vi inte var så välkomna.. hmpf.. haha! men sen vidare till Berså :) trevligt ställa så, lite ugnt folk och lite litet, men men..  Hemresan, hmm den gick väl sådär för mig, Försökte hoppa av.. men va faaaan....! haha...
Nej men otroligt bakis Igen låg Hanna och jag och kollade tv hela långa dagen, fan vad härligt Häänny :D haha..
Igår ledig så jag och syster bestämde oss för att storhandla, och storhandla gjorde vi, gaaash vad drygt det vwar att släpa 6 tunga påsar och en bale toapapper, haha :P
Idag blev det jobb, fick reda på att jag ska på CIRKUS imorgon :D Ska bli så jäkla roligt :D man har ju inte varit det sen man var liten :P shit vad naaajs, tror tjejerna är liiite avis :)
Imorgon om det blir fint väder så kanske det blir en öl på någon mysig uteservering också, och det gillas :)
Sen blir det grillning på Hisingen på fredag :D och troligtvis bio med Lisen på Lördag :D sommaren närmar sig!

Sov gott :D pusss Josse



Outfiten från Lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0