Det gillar jag att du gillar :D

Blir lite nostalgisk och förstår att det bara är Frida och Sara som förstår ;) Emelie med kanske för den delen? hahaha.. Minnerna är många och ju mer man tänker på det desto mer kommer fram. Älskar den "ja just det" - grejen ;)
Däremot är inte alltid den underbar, dagen efter en utgång och minnerna och "ja just det" - delen kommer fram så kansekd et inte är så positivt ;) men thats life, what would it be without alcohol? :D

Laddar faktiskt redan till FREDAG , kommer ett par vänner till Hanna då och så blir det fest :D har inte ritkigt förstått om det är bara för Hanna eller både henne och Lisen :P får ta reda på det :) .. men kul som fan ska det bli :D det blir fest på fredag och LISE-FUCKING-BERG på lördag :D:D:D:D:D:D:D:D:D!!!!

Idag har jag annars bara jobbat.. trodde jag skulle vara ledig , men icke sa nicke för vid 8 ringde dom :P skönt ändå, jobbat varje vardag (Förutom de 12 dagar i karlskrona) har jag jobbat sen jag fick jobbet :D undra hur länge det håller i sig :P när jag kom hem sen drog jag syster och Nooms till centralstationen och gick hela vägen hem :) PÅ tal om gå så får jag göra det imorgon ända till Järntorget för de ska fixa något skit med hela första långgatan :S nu när man äntligen börjar ha koll så ska dom mixtra med att :P

Upp tidigt och vänta...

Sov gott everybody, Pusss Josse



Nytillskottet i familjen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Festen är för alla :). Vi firar väl båda kan man säga.. Själva födelsedagsfesten är väl kanske min, jag som fixar folket & grejerna ju...men ja haha spela roll. Skiter ganska mycket att det är min födelsedag, är bara glad att det kommer massa folk & vad KUL vi ska ha baby! :)

2010-04-20 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0