Du är vad du dricker!

Söndagkvällen är här igen, veckorna går riktigt fort :P snart är det till och med tisdag igen ;P

Jobbandet gick bra förra veckan :) lite drygt att gå upp 6 varje morgon, men det gick bra.. Rätt skönt när man väl kommit upp och sitter på spårvagnen med go musik och en Metro ;)
Fredagkvällen blev iaf lung :P Jag johanna och Lisen åkte till grönsakstorget med Noomi och gick hela Avenyn i solen :D så jäkla härligt och nu är det jäkla inga vårkänslor utan sommarfeeelingen är på topp :D
Lördagen var lugn men effektiv (hur det nu går ihop).. men målandet är färdigt :D lisen och jag drog en drive i köket som blev klart, så nu är det så jäkla fint här :D sen medans Hanna jobbade och hamnade på After work och syster jobbade nere på västerhus så tog jag och lisen ett par öl :) började med en medans vi gjorde oss redo, sen gick vi ner till johanna och tog en-två öl där :) Malin och Melissa hakade på så sen blev det ytterligare alkohol innan vi drog in till Valand :) Riktigt nice ställe faktiskt och jag ahde jättekul :) lite småinsidenter men det får man väl ta (?) hamnade först någon annanstans men till slut satt vi inte så nyktra och trötta på spårisen hem ;) Hemma vid 6 och uppe vid 10 idag, me like.. eller inte! Men det sköna är att man bara varit hemma hela jäkla dajävlen , har inte satt min fot utanför dörren :P den är väl sådär, men ändå :P

Veckan rullar väl på som vanligt, jobb imorgon och onsdag iaf som jag vet om ;) hoppas på mer...

nu blir det att se resten av Wallander och sen underbara sängen, Puss josssse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0