Helt galet slut!

Ville bara skjuta mig imorse när klockan ringde 05:45 :S visserligen blev det en snoozning men jag vill ha och behöver ha min tid på morgonen.
Efter Jobbet blev det direkt hem och vila, tro det eller ej i det fina vädret ;) men eftersom jag har det goa jobbet att jobba med Barn så är vi UTE ty p hela tiden, så jäkla underbart :D jag paxar nästan att putta gungorna så man får glassa lite i solen, så snart förhoppningsvis börja det bli lite färg :)

Blev jobb igår också, inget man tackar nej till, och gillar verkligen att det är på samma ställa och avdelning hela veckan :D

I karlskrona förresten hände endel och ingenting ;) mycket kel med småpojkarna och härligt att träffa syster igen :D blev lite fest i båda Karlshamn och Karlskrona, det gillar vi :) Wallande var det kvällarna och stan, fika , lekparker och träffa alla brudarna om dagarna :D tack allihopa för att vi sågs :P Hann träffa Lollo och nästan hela famlijen från skottland :D Jättekul att träffa barnen och Anders igen, och barnen har blivit så stora (Låter som tanten , men whatever ;) ) hann till och med glassiären med Johanna, Frida och Örjan ;)
Och inte att förglömma, världens bästa Sara fick jag träffa mest :D det blev bio 2 ggr för vår del och mycket snack :D och det bästa är att hon kommer upp hit den 3 maj :D:DDD:D:D:D så nu ni andra, får ni fixa att också komma upp :P

annars händer det grejer här, jobb imorgon och fredag :) slutar 3 och är väl hemma 4 imorgon så hoppas att jag är tillräckligt utvilad så man kan göra något. behöver verkligen måla färdigt mitt rum så det får stå högt på listan..

Nu är det dags för lite läsning innan klockan ringer ;) Pusssss Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0