HEMMA IGEN!

Ja uppdateringen har legat på NOLL. Lämnade datorn i götet och drog hem  till Karlskrona över påsk och detta :D konstigt med två hem.. men just nu känns det som jag är hemma och jag älskar det :D Göterborg är mitt !

Hänt mycket kul hemma i karlskrona, men det tar vi imorgon , så jäkla kul bara att träffa alla :)

Idag blev det bara massa tågresande, vilket jag trodde. Men Lisen fick iväg mig till Kungsportsplatsen för hon skulle på intervju, så Noomi fick ett varv runt stan i det UNDERBARA vädret :D sen blev det två öl på västerhus medans syster jobbade ;) jag älskar vara här igen, trivs så jävla bra och det känns som SOMMAR :D

hörs imorgon bitches :D
Pusssssssss Jossse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0