Lovely day

Yes it is :P Dagen har börjat lugnt iaf. Eller njae, Sara och Tomms skulle ju till flygplatsen imorse så klockan ringde tio över 5 och jag hade helt glömt bort det. Det tog en stund innan jag förstog vad jag skulle göra. Men det gick bra, de plockade upp mig vid halv 6 och allt gick bara bra, inga förseningar osv. Hem igen och somnade om som en stock! har redan hunnit med frukost och Jerry Springer till och med skickat mejl till skolan :P, så det har börjat bra idag ;)
Idag ska jag väl kolla vad Johäny hittar på, åker väl till henne en sväng och snackar lite skit :)
Förövrigt kan jag inte sluta tänka på GÖTEBORG :D Wiiie , placet är vårat så nu ska bara våra saker upp :D:D

Nej nu är det Dool, måste också kela lite med Bebis ;D Ha det gött - Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0