Va faaaan!?

usch, man mår dåligt över denna jävla snön.. Detta är vår naturkatastrof som ALDRIG tar slut, WHY? Hade hellre sutti i varma Haiti ist!! ...  Haha nej så hemsk är jag inte, men är så jävla trött på att frysa :S. Hur ska jag ta mog till jobbet? Bilajäveln kör ju bara fast överallt och vem orka gå ut och skotta? nej ge mig SOL!! Kanske ska skippa Götet och dra mig mot sydligare breddgrader ;)

Haha nej nej nej, får börja tänka positivt för drar härifrån snart ändå äntligne.. Är jag tjatig? För i så fall, skiter jag i det. För jag är glad, så jävla glad (för det) börja visserligen redan fasa för att fixa ihop alla mina saker och  möbler och skit, men det ska nog lösa sig :)
Någon som vet något bra att titta på ikväll? är forhoppningsvis hemma vid halv 10 och kommer sitta själv , så do you know anything good?

Nu måste jag gå och väcka systeryster och rådfråga henne om jag kan köra, hon kör mig eller jag får ta bussa...

Ha det så bra ni kan ;) - Josse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0