Well well well...

Now its time... haha helt sjukt!
ja då har man jobbat hela helgen , är så jäkla trött och ofräsch! ja det är jag.. Men who cares ? den enda karlen för mig är Sisco som är lite för klängig i min smak.. Brudarna bara sover och ja bara är ! så jäkla skönt.
Snackat med min tjejor och fan vad jag älskar dom :D vad skulle singeltjejen göra utan sina vänner? Visserligen båda två så osingla man kan bli, men det skiter jag i för de ställer ALLTID upp för mig!

Dagen har varit lugn för övrigt, kollat sista avsnitten nu på SATC :D Lipar så fort John Big Kommer och ska hämta hem allas Carrie, sucker for love i am :D

Längtar redan till Onsdag så jag tror jag dör :D Jag och Johanna ska åka till Kalmar och hämta upp Sara och medans vi är där blir det nog en sväng på Ikea och stan :) Vet någon btw om det är skyltat till Kalmar flygplats från E22? Har för mig att man sätt det när man kört dit, men vi ska nog lösa det. Var inte orolig sara ;)
På kvällen blir det fylle med tjejerna :D  Vi ska faktiskt ge gärnet, det är SISTA gången Josefine Olin festar i Karlskrona På ett tag. (Frids? Försök vara ogravid i ett dygn ;) ) så Good luck for me!
Flyttlasset går i helgen, om mindre än en vecka är jag Göterborgsbo!



Loove - Josse

Kommentarer
Postat av: Sara

älskade Josefine! Du är ju bäst du & jag kommer sakna dig så himlans jävla mycket!<3

2010-02-23 @ 09:44:44
URL: http://saaaaura.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja festa hårt baby på onsdag! För på lördag åker vi, oooooch vi kommer ha det bäst! <3

2010-02-23 @ 22:01:40
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0