VM + Karlskorna = HEMMA!

Jajamen , uppdateringen (?) logger på noll och det gillar jag ;) haha!
Just för tillfället är jag i härliga Karlskrona, sitter på pappas plats i soffan och tänkte skriva en rad eller två.. Mamma sitter självklart och kollar VM, just nu Nigeria mot Sydkorea :P lite trevligt, känns sommar och känns Karlskrona :)

Göteborg är som sagt amazing och jag saknar det redan och alla tjejerna och ... men allt får väntas, väntar ni?
Saknar Nooomi så det är jobbigt :P Men samtidigt är de underbart skönt att vara hemma och träffa alla mina och min lilla Mamma :D Har bärjat jobba med, det blir ju jobb nu i 4 veckor, sen iväg till götet en vecka och sen away till varmare platser ;) och sen hit till Karlskrona i 3 veckor till :P sen är sommaren över och det kommer gå så jävla fort och det blir höst.. Men tänk positivt!
Det händet väl inte allt för mycket här just nu, börjar 7 imorgon och då är det bara att slita på igen :)

hoppas allt är bra med er så hörs vi, Pussssss Jossse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0