- Kamera och mobil.

Kvällen var så jäkla rolig igår :D god mat och vin vin vin pluss några heta bilder på oss allihopa började kvällen. Vi tog senare spårvagnen till Valand och Avenyn och jag hade väl tagit min ranson för kvällen av vin ;) men väl inne på Park Lane (Efter att gå förbi alla som inte stog på listan) körde vi igång. Mycket dans och hålligång och jäkla, stort är det. Ingenting jämfört mot Karlskrona :) Modevisningen var sen och rullade inte på förens vid halv 1-1 så man såg inte allt för mycket på det :)
Hanna och Lisen började ju tidigt så de åkte hem vid 2 medans vi andra stannade kvar på det blixterhala golvet :S jisses vad vi gled runt, men shit vilka gentlemen alla Göteborgare är (Och norskar för den delen också ;) höh). Tog en taxi hem som blev dyr, eller? dyr för en småstadstjej men inte så farligt ändå.. Men men kommer hem och Jenny har blivit av med mobilen och jag hittar inte min kamera! så kvällen slutade i pluss skratt och dans men minus mobil och kamera :/...

Idag tog vi iaf in oss till city. Jenny fick gå in på telenor butiken och försöka fixa allt med mobilen :S. Johanna tog med sig Noomi och körde hundtricket, alla, ALLA, glor på henne och säger hur söt hon är :D . Men när jag hade henne i 5 minuter medans syster hämtade ut LADY GAGA biljetterna kom det fram en dam till mig. Jag trodde hon skulle fråga något om hunden, men nej! ist börjar hon berätta för  mig om Jesus och Gud, han finns enligt henne och berättade en massa. En annan som  vid detta laget är astrött och bakis håller på och skratta ihjäl mig och jag hoppades att johanna och Jenny skulle snabba sig lite. Men äntligen kom dom och då tackade den Gröna lilla damen för sig. Hon såg lite påtänd ut och var nog inte riktigt som man skulle. Men det är aldrig fel att bli lite småfrälst under bakisdagarna ;)
Annars har dagen varit lugn! kollade melodifestivalen som bara spårar ut och sen den nya Beck-filmen som var sådär. Så nu är jag blixter trött och älskar att jag snart ska sova :P

Så sov gott allihopa och pussssss på er - Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0