Ändrade planer!

Var uppe vid halv 10, hann duscha och klä på mig när telefonen ringde, Maj Britt i vikariepoolen kunde inte träffa mig idag så ska dit på Tisdag ist. En annan tjej skulle också dit så det blir två flugor i en smäll. Känns som jag redan fått det, blir chockad om hon säger att jag inte skulle hamna i deras timbank :P men vi får la se på tisdag då :)
Så dagen blir nog jäkligt drygt för min del idag. Ska visserligen passa Noomi medans syster jobbar så en eller två långrundor ska jag försöka mig på :) annars blir det nog att försöka läsa lite, inte hunnit det eller orkat när jag kom upp, Så Twilight here i come :D
See you later alligator! puss josse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0