Äntligen Sol!

Har förstått att det inte bara är SOL (med stora bokstäver) i Göteborg utan också Hemma (Ja, Hemma). det kändes som mitt i sommaren i mitt varma rum när syrran väckte mig. Det känns som om man är på semester och bara lånat lägenheten. Men det är ju inte så, När verkligheten slår in och man ska ner och tvätta så försöker man gång på gåpng tänka att detta är vårt, detta rum är mitt. Ska lägga upp lite bilder så alla som vill får se :P

Ja idag har det då bara blivit lite tvätt och mycket chill :D Nu håller vi alla på och gör oss iordning för en sväng i stan, Syster har på 4 dagar lyckats att tappa chippet på sitt VISA kort, tagit fel kod för många gånger på telefonbanken så den funkar inte längre OCH Batteriet är slut i bankdosan, HAHA! Så nu är det bara att pallra sig in till Banken (Som var överfull igår) och fixa allt :P  Sen blir det nog att dammsuga lite och se till så vi har det fint.. Troligtvis blir det nog en eller två hyrfilmer och bara mys :) Har också hunnit med att Adressändra nu , hallelulja vilket krångel :P

Imorgon kommer Jenny, ska bli astrevligt, stannar ända till Söndag så vi hinner nog med endel :)

Nej, återkommer om vad dagen innerburit.. - Josse

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ihhhhh! Nu är det inte många timmar kvar tills jag sitter på tåget. Tjo! Vad jag längtar efter att se er!

2010-03-02 @ 22:50:12
URL: http://jennyharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0