Arbetsförmedlingen + Josefine Olin = Sant!

Jomen, nu är man inskriven och ska på möte imorgon. Johanna och Jag efter ett par tågresor och en google sökning på Arbetsförmedlingen så hittade vi det på Järntorget. Så idag efter Dool (Såklart) och slängt i lite tvätt så åkte vi dit. Jag blev typ helt nervös men det gick bra. Blev erbjudna coacher så dom kommer väl ringa i veckan!  Annars fick jag sitta och skriva in mig medans johanna som redan är inskriven fick gå direkt och prata med dom. Helt konstigt kösystemslappgrejs... Men fick prata med någon tillslut.. Fick direkt ett papper om olika nummer till alla som har hand om vikariepooler inom barnomsorg. så är väldigt sugen på området i majorna och åldrarna 1-5. Så nu får vi se vad som händer!

Vi drog också ett varv ut till hisingen och gick till willys så nu är kylskåp bl a fyllt. Imorgon blir det som sagt möte och städa!

Kommer hem i påsk för alla som vill träffa mig då :D
Pööööööööss Josse

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni är sååå duktiga mina pinglor! <3

2010-03-08 @ 22:24:58
URL: http://jennyharaldssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0