Fr fr fr fr fr freeeedaaagsmyyyyys!

Wiiiiiiiiihohoooohoohoho.. Chill i soffan hela kvälle. Och jävligt god mat efter ett varv på Netto. Japp Helena, det finns här också :D och bara vid masthuggstorget (2 hållplatser från oss).. Så ivkäll blir det fläskfilé, rotfrukter och riktigt feet beasås :D Köpte idag förresten en skitfin Kavaj på H&M för 299 men det blev för 199 då det var 100 kronor rabatt, me like a lot :D bild kommer senare på den ;P Nej nu ska jag sätta mig och kolla igenom alla parisbilderna, var ju där förra året, och vill verkligen dit igen, NUNUNU!!!

Se you all later , my alligators , Puss Josseposse!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag älskar ju NETTO för jag älskar att handla billigt! Såna affärer verkar inte finnas här uppe :-(



Kram och lycka till på tisdag

2010-03-12 @ 22:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0