Hej hå, hej hå..

tonight is the night för mig att sova. Förstår fortfarande inte riktigt varför jag är så trött, kan man skylla på Jetlag? tror inte det! flyttade hit för 11 dagar sedan och det var en 4-5 timmars lastbilsåkande, så någon jetlag är det inte.. Fast lite coolare att skylla på det ;)
kan inte heller skylla på tempot i storstaden då jag mest är hemma.. visst blir det en runda in till stan varje dag, but still!

Nej så nu har jag iaf bott här, i Göterborg, i Majorna i 11 dagar. Känns faktiskt som längre, men så är det ju. Längtar redan till påsk då jag ska åka hem till lilla mamma och alla andra:D fast mycket beror nog också på att syrran med småpojkarna kommer, Jag kommer liksom få kela bebis så mycket jag vill! de ni!

så nu ska jag försöka sova, ladda inför morgondagen, Wish me good luck (igen)!
Puss och godnatt allihopa - Jossssse


Kommentarer
Postat av: Helena

Du kommer få kela bebis tills du är trött på det! Jag lovar. Själv är jag tacksam för all avlastning jag kan få. Då kan jag koncentrera mig på min stora pojke som oftast får stå tillbaks för lillebror.

Lycka till på intervjun idag. Det kommer gå så bra.

Kram

2010-03-11 @ 09:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0