Ja Herregud!

fan vad nice det är..

ja vad har hänt sen sist.. I ondags blev det lite partaj med de närmsta brudar :) mkt alkohol och mycket dans, tack brudar och fan vad jag kommer saknar er, Allihopa!! Innan Partyt btw hann Jag , Sara, Johanna och Emelie dra igenom Kalmar lite fort , inte dåligt det inte :P

Torsdag hölls bakfull hemma förutom ett pitstop hos Farmor för lite mat, MMMMMMM! Sen blev det packning för hela slanten, Tack saracheese för hjälpen :D Du är fan ta mig bäst och shit vad jag kommer sakna dig, gör det ju redan för mkt!!! Ja just det, Vi hann ju med Bio också. Såg Shutter Island med Leonardo Dicaprio och shit, den var jobbig. Rekomenderar!

Fredag blev de Jobb. Troligtvis sista gången man är där. Ska se hur det blir i sommar men det lutar väl på att man stannar här. We will se! Efter Jobb blev det världens bästa Ceasar sallad med Sara och Mamma :)  sen på kvällen kom Henke och Hanna men den stora lastbilen. Dom 2, Jag, Sara, Johanna, Emelie och Brorsan slet som djur för att fylla den med våran skit, och det var inte Liite skit. All lastning vägde 2 ton! Tack alla för hjälpen!

Lördag Mamma och sara vinkade av mig Hanna och Henke vid shell vid 07.45 då vi begav oss mot Götet! Asmysigt att åka lastbil ju :) satt mycket bättre än vad jag hade gjort i en personbil, så det rekomenderas ;) var väl framme vid 12 tiden och då var det bara att köra på.. lisen mötte upp oss med Malin och Katta som var snälla och hjälpte till :)slet som djur denna dag också och sen var det bara till att göra sig iordning. Vi drog till Hisingen på husfest hos Malin :D Lite Öl och Trötta som fan slutade vi iaf på Exet :D Jättebra ställe med go musik men fan vad folk :) lite drygt när man inte kommer någonstans knappt :P men hem sen och sova som en stock!

Söndag Jag och Hanna gick och handlade lite mat och kollade Sex and the city- the movie tills äntligen Mamma, Johanna, Nonne, Emma och Noomi kom upp :D nu var vi alla samlade efter att mamma, Nonne och emma åkt hem. Först blev det visserligen Mat på Västerhus (Dyrt men gott sa dom) :P.. På kvällen fick vi upp soffa och tv.. HALLELULJA!

Måndag (Today) Vaknade vid 9 tiden och det blev lite chill på soffan med vi gjorde oss redo. Lisen åkte till jobbet i Askim redan vad 7 så det var bara vi 3 (+ Noomi) kvar hemma. Vid 12 åkte vi in till Nordstan för Hanna skulle få sitt schema på sitt nya Jobb Rut m fl :D jag och syster hann med Body shop innan Hanna mötte upp oss igen :) Senblev det Telenor där jag nu köpt ett mobilt bredband för bara 149 i månaden, Me like! sen hem igen och börja röja. Alla har varsit rum som är iordning och vardagsrummet är kanon och köket är allt klart :) Det är fint så ni får komma upp och se hur vi har det :D

Imorgon blir det nog chill, tvätta mellan 8 och 12 och sen får vi se vad som händer. Måste ringa och adressändra iaf för på nätet blev det s jäkla krångligt när de ville ha e-legitimation :O..

Nu ska jag försöka sova ett par timmar iaf, störs lite lite på spårvagnen man hör utanför (Som går typ var 10 minut) men annars känns allt bara jäkligt bra!

Godnatt godnatt - Josse


Miss you allready...

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som ni har installerat er mycket bra gumman! Hoppas du trivs som fisken i vattnet så måste jag komma upp snart :D. Saknar dig som tusan! <333

2010-03-02 @ 10:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0