Johan Falk, we like!

Härliga söndagkväll, dont we love? Även om man för tillfället inte har någon riktig aktivitet om dagarna så gillar jag helgen! Hade som sagt besök från Oslo i helgen. Amir, en kompis till resten av tjejerna kikade förbli ett pqar dagar :) alltid trevligt med sällskap, och när vi får visa upp vårat :D Blev ett par öl (Carlsberg ni vet ;).) och sen drog vi till Lounge(s) riktigt mysigt :) Jag gillade det riktigt iaf, man fick asfin röv på toaletten så där ville typ jag hänga :P Haha! efter mycket om och men och timmar var vi hemma.. Hela lördagen blev lugn, vr riktigt bakis faktiskt och hade ont på de mest konstiga ställerna ;) haha.. PÅ kvällen blev det att jag, Syster och Lisen Hamnade framför Körslaget och Jurassic Park :) många dees talks :)

Idag sov jag till 1, så jävla skönt :D drömde massa konstigt men det gillar vi bara :)
Nu är det iaf Johan Falk med världens bästa rooomies :D- Kommer läsa lite Twilight och sen soooova, imorgon gäller det :D Hoppas att färgen kommer imorgon :D då jävlar

Ha en bra söndagkväll allihopa Pusssssssss Josse



het hetare Joel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0