Klarar man av storstadslivet?

Börja kännas som man knappt gör det, för bara man är här så är man trött :P visserligen beror nog det också på att man inte gör säskilt mycket :P Idag blev det iaf lugnt. Efter Dool och syster fixade mina ögonbryn (vilket verkligen behövdes) så blev det en lång promenad med Noomi. Vi gick längs Hamnen nedanför Majorna och kände fiskdoften i kylan :) riktigt skönt att komma ut lite. Läste någonstans att man Minst ska vara ute 10 minuter Varje dag. Spelar ingen roll var du gör, du kan sitta på en bänk i ösregn, bara du är ute! då ska man må bra! så nu har jag fastnat på det och försöker vara det, så idag fick jag mer än vad jag behövde, pluss lite motion ;)

När Hanna senare kom hem från Jobbet blev det lite Mat och vi satte på Allt för sin syster! Herregud vilken film, Rekomenderas stark för alla crybabies ute i sverige. Men nu är det sängen iaf... Imorgon blir det upp vid 8 och vänta på att felanmälningsgubben ska komma, boka :D och sen en drive på stan :)
Imorgonkväll ska vi på Modeshow på Park Lane och se Rut m fl nya kollektion :D ska bli asnice och troligtvis blir det lite vin till det ;) Haha!

Nej sov så gott nu allihopa så hörs vi :)

Pööööss Josse !



Världens bästa syster med en stolt Noomi med sitt täcke :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hjärtat, så lätt kan du inte ge upp :). När jobb är i gång och man fått rutin ska det bli bättre!

Förresten, sover inte du? :D

Natti <3

2010-03-05 @ 00:45:10
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0