Måndag? Tisdag? Ondsdag!

Jajomensan. Dagen har varit så jäkla lung! blir trött bara jag tänker på dagen. Jag tog vilddjuret i morse så syster fick sova lite. Efter Dool blev det en powerwalkrunda, och jag har faktiskt inte lika långa ben som syster så svetten var nära till hands ;) sen blev det att slipa rummet, dammsuga och torka golven, Så lite effektiv har man hunnit med ;)
För första gången ska jag vara själv ett par timmar i vår stora lägenhet, tur att Nooms är här.. Visserligen hon hade bara blivit lycklig om det kommit någon :S men men vi får lösa det. Ska försöka komma på planer, Ifall det skulle börja brinna, Översvämmning, Det kommer in en mördare eller tv+nätet skulle krascha! hmm, får lösa det. Ska nog länga knivar i varje rum och ha mobilen på snabbuppringning till Mamma och polisen. Fast vad fan skulle mamma göra? nej det går bort.. Hmm jag fixar detta ;)

I övrigt är det bara skit på tv ikväll, eller? sätter nog på Lisens Sex and the city om jag inte hittar något annat..

Ha en bra kväll allihopa, hörs imorgon om jag överlever
Puss Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0