Mitt år , mitt år, det kommer fan bli 2010 :D

Herregud, Fick ett meddelande av syster innan idag och hon sa att hon fått världens erbjudande :D
JAG SKA TILL IBIZA DEN 26 JULI I EN HEEEL VECKA :P helt jävla sjukt :D jag, syster och två av hennes arbetskamrater ska dra dit och leva livet :D me like alot!!!! Sen r det ju Pink och Lady gaga också .. Nu ska bara jobbet rulla på så är allt klaffat :) Living the dream gott folk :D
Annars har dagen inte varit så intressant. Dom ringde från Bergsjön om min intervju. Hon var sjuk så det kommer bli senare i veckan :/ jäkligt drygt, men men.. Låg och solade i vårat va4rdagsrum med en halvtimme innan Lisen kom hem och vi efter mycket om och men drog oss till city. Hon fick en ny mobil till slut och vi drog oss hemåt. På spårvagnen hem får jag (Känns som en tidning) en snärt av en handske rakt i huvudet. Blir lite fundersam och kollar upp och då står en tjej och ursäktar sig, hon hade trillat och råkade snärta till den rakt i mitt huvud, Jäklar vad hon skämdes :P Besök var det också från Hyresgästföreningen som vi (Jag och hanna) som två blåögda naiva tjejer blev medlemmar på.. Men det är bra, eller? för och nackis på det?

Nej nu kommer jag säga tack för mig för idag , Ha det la gött allihopa. Puss Josse


JA TACK


Nice med egowebcambilder nu när kameran är borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0