Ojoj

Hmm var ett tag sen nu :) undrar om någon saknat mina ord? ;)
Jobbet funkar galant, jobbat onsdag, torsdag, fredag och idag. Imorgon blir det också jobb :) Jätteskönt!! Så nu börjar det hända lite grejer. Färgen har också kommit i full gång :D Vardagsrummet är klart (:D), Hallen är på g, syrrans och Lisens rum är snart redo och mitt är väl i början :P Sen har vi ju visserligen köket också. Men faaan vad fint det blir :D nu måste alla komma upp och titta, vi måste ju få visa upp detta, vårat! :) Syster har börjat jobba extra nere på resturangpuben så vi har varvat varandra i över ett dygn så vi har inte setts på ett tag :P
Helgen var annars väldigt lugnt. Hannas mamma Lena var på besök :) det var  mycket målande och en lite shoppig runda för mig och sisssss. Var inne på Rut och införskaffade mig en skjortklänning och ett par snygga beigachinos :D tar väl en bild sen och slänger upp.. eller nej det kommer jag nog inte göra på ett tag, men det kommer nog bild på mig sen med det på :P
Pratade med världens bästa sara idag med. Är så grymt ledsen att jag inte var med i fredags på hennes födelsedagsfest :( men what to do? jävla Göteborg ;) haha.. Det kommer definitivt tas igen när jag kommer till Karlskrona igen vilket blir på onsdag :D ska som sagt bli kul :P

God natt på er allihopa see you later! Puss Josssse



Hetingen med eget tillverkat ögonbryn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0