redan måndag :/

Va faan, klockan är återigen över 12 !? det här får ju inte bli en vana, jäkla hanna ;) nu måste jag Jobba snart så riktiga rutiner sätts in. Hanna lurade också in mig på hamsterpaj, kommer ni ihåg det? och Gold mind eller vad det heter.. Nu bara kliar det i fingrarna på mig.. men måste sova också. sen är man ju en sån dålig förlorare också och det tål jag inte bara :S  Tvätt imorgonbitti och Noomivakt :) detta med hemmamamma/fru är nog inte riktigt min grej :P Men dagen för övrigt har varit chillchillchill med en 50 minuters promenad visserligen (Ja rövarna kom ur soffan iaf ;). ) så nu när vi alla är samlade och 2 av 5 sover så har det redan hunnit bli måndag.. Huh, time goes by :)

hörs om ett par timmar igen , Nattinatti



Bästa Hanna och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0