Saknar dig Pappa!

För ett par dagar sen fick jag ett slag i magen, Jag kom på att du var borta! Kändes som en hel chock. Sen kom det dåliga samvetet, jag har inte tänkt på dig på länge.. Hur kan det bli så? Jag borde ALLTID tänka på dig.I Mitt fönster har jag bilder på dig, Men det är precis som jag är van vid dom för det är inte ofta jag verkligen kollar på dig!
Jag saknar dig Pappa! Jag saknar ditt flin, ditt skratt bara ditt sätt att prata. Jag saknar att du alltid hade svar på tal och att du visste Allt! Jag saknar ditt visslande, ditt jävla visslande! Jag saknar att du alltid avbröt för att du ville berätta något. Jag saknar hur jag alltid fick skrika innan du började prata att jag sover. Jag saknar när du alltid väckte oss med att sjunga eller klappa händerna så hårt du kunde. Jag saknar när du skällde på mig och när du tyckte man var näst intill idiot bara för man inte redde ut enkla datorsaker. Jag saknar ditt skumpande ben och shit vad jag saknar dina söndagsstekar.
Jag saknar till och med när du var sjuk. Det var då vi tog det vi hade på allvar. Jag saknar hur du fick oss att springa efter saker och vi näst in till tröttnade på dig.
Men mest av allt så SAKNAR JAG DIG PAPPA. Att du var min alldeles egna pappa och du var verkligen världens bästa pappa.

<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj, så fint skrivet älskling. Jag kan bara hålla med. Jag saknar han så otroligt mycket. Nu sitter jag här och gråter för mig själv.

Vi pratar ofta om honom här hemma för Mille är så fascinerad av att han är i "himlen". Men häromdagen då jag sa att vi skulle flyga till Karlskrona så ville han inte. Mille vill inte flyga i himlen för där är morfar och man kommer ju inte hem från himlen. Nu har jag fått ändra historien till att morfar är i rymden i sitt rymdskepp. Det passar honom bättre. Jag brukar tänka det för mig själv att han reser runt i rymden och besöker alla de ställen han sätt i sina filmer och serier.



Ett minne jag alltid kommer ha är att han spelade "popcorn" på tänderna.



Vår älskade pappa <3



Jag älskar dig Josefine



Puss och kram

2010-03-16 @ 19:47:22
Postat av: Sara

Josefine min bästa vän. Du vet att du kan ringa mig när som, då menar jag när som även om det är minsta lilla. Jag finns alltid här för dig gumman! Längtar tills vi ses!<3<3

2010-03-17 @ 10:31:44
URL: http://saaaaura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0