Shattered Glass!

Då var måndagen också snart slut. Jag förstår inte vad tiden tar vägen (låter som en gammal tant, men ändå :P). Började dagen med att ringa, så nu ska jag dit imorgon , Wish me good luck ;) Kommer nog gå jättebra :) börjar bli lite nervös om onsdag med.. eller inte så nervös men hmm, vi får se hur det går ;) Imorgon är det iaf intervjun då, eller om det ens är det. Ska iaf visa upp mig. Hoppas på att jag få börja näst in till direkt, hade varit Underbart! nu börjar jag vara trött på hemmalivet, även att det är i storstaden Göteborg! efter dool blev det en runda med Nooms och syster. Hinner fortfarande inte riktigt med när hon ökar, till och med Noomi gör det, men jag kämpar på :P Regnat har det gjort idag med :S fy fan vad det är trist när det gör det, som ett stort deppmoln som glider över en :S usch! fast hellre regn än snö :P
Arn gick ikväll med, eller en timme av alla miljoner :P nej men det är faktiskt riktigt bra. Så nu kommer väl måndagskvällarna också bli lite heliga :) Tisdagar är ju the shit med allt bra som går :)
Börja förstå att jag ska hem snart, längtar faktiskt :) Lisen åker hem på onsdag eller torsdag och kommer hem på söndag. Sen åker syster och jag på onsdag och är hemma ända till den 12 april :D Hanna hinner också vara hemma ett par dagar nästa helg  :) Hennes mamma Lena kommer också till helgen :) spännande :) .
Färgen kommer imorgon med, wiiihoo. FINALLY!! Så imorgon blir det att sätta igång. Ska försöka dokumentera med lite bilder så ska ni få se ;)

Blivit lite hooked på Britney Spears- Shattered glass :)

Okej , nu ska jag försöka sova, kommer visserligen läsa ett par till inlägg av Perez Hilton :D Skriver imorgon om hur det gick :) Pusssss Josse



Innan utgången i Fredags :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

vad har perez för adress ? :) ja i morgon ska det målas! Natti <3

2010-03-22 @ 23:23:37
URL: http://instance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0