Stink, Stank, Stunk!

NU har jag äntligen jobb :D Åkte redan vid 0902 ända ut till Bergsjön och gick först åt helt fel håll mot Solbackaskolan (?). Väl inne på själva mötet gick det jättebra, fick massor med information och tider :) så nu blir det jobb på torsdag, fredag och måndag :) det tråkiga är att det är rätt långt, men det löser sig. Tog väl 40 minuter och från hässlet till stan tog det ju 25-30 min så det är egentligen ingenting :P sen sa hon att på sommaren är det dåligt med jobb så jag ringde lilla mammsen så nu har jag sommarjobb i Karlskrona :D japp, jag kommer vara hemma i sommar. förutom vecka 29-30 för då är det Pink och Ibiza :D
Vi fick ingen färgjävel idag heller, så inget målande idag. förhoppningsvis kommer den imorgon, wiho :/ :P
Annars händer det inte allt för mycket. Tjejkväll var det idag med Dating in the dark, Desperate och Cougar :D we like!

Nej nu blir det nog att läsa lite Snabba Cash (Om jag kan sno den från siss.)  Pusspåer Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0