Stop the time, jag har fan inte tid!

Hmm stressat och trött går inte riktigt ihop. Började nästan gråta så fort minsta gick emot.. eller så illa var det inte , men ändå ;)
Brudarna satt igårNATT och snackade, inte lågt utan högt ;) haha nej men efter ett tag fick jag nog och sa till att de fick vara liiiite tystare. sagt och gjort, syster la sig på soffan :P så efter ett par timmar till sen med sömn var det dags för jobb. Efter jobbet var det dags att dra te Nordstan och fixa present till SARA och Lisenfisen :) när jag kom hem blev det födelsedagsmiddag som Lisen bjöd på, så underbart gott. Det knullade i munnen (like they say) ;)
packat och plockat undan och resan till sthlm i maj är fixad så nu ska jag strax sova. Upp tidigt imorgon och dra alla våra grejer + hund till tåget. 4 timmars resa och vi hamnar hemma i Karlskrona :D så imorgon allihopa..

händer det annars något skoj hemma? har mycket planer men ändå inte ;)

talk to you later in Karlskrona ;O Puss Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0