Sunny sunday

Det är verkligen det, det är asfint väder här i underbar GÖTEBORG! men inte ta jag vara på det, nej jag och Hanna sitter och trycker bakom varsin dator och har gjort det ett antal timmar :P men this is life.. Syster Jobbar ju idag så jag är Noomivakt :) fick reda på innan att jag får la göra det imorgon med för hon jobbar 7-21. Men det tycker jag bara är kul att hon får jobba :) hoppas bara att jag med får göra det snart, börjar tröttna på att bara driva runt.. Man mår bra av att jobba!

Annars blir det snart en långrunda med Noomi och Hanna, vi ska bara dra våra arslen mot dörren, visserlige sover lillskiten också så så fort hon vaknar :P

See you later my alligators :D Puss Josse



Jag i nya Kavajen innan utgången i Fredags :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0