TopChef nästa!

Gjorde en skitgod champinjonsoppa igår, jag gjorde den! :D jag och syster kollade upp massa goda recept och billiga så igår handlade vi en massa mat :) så jag stog för champinjonsoppan, riktigt god med mjölk, champ. , cremé fraiche, vitlök och liten malen vitpeppar :P
Var riktigt trött imorse men det går fort tills man är pigg ändå :) så idag har det stått på listan ett möte vid tre och det gick jättebra :) syster har redan fått in en intervju imorgon och jag ska ringa gärnet när jag vaknar! go josse snart har du ett job (tänk positiv!)..
ikväll blir det tjejkväll med Dating in the dark, desperate housewifes och Cougar town :D

Ses senare ;) Puss Josse!



(Snodde bilden från Hannas Blogg ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0