Underbara Bakisdagar :S

Ja, då drog vi brudar ett varv ute inatt :) Var riktigt kul faktiskt. Började med att stressa sig iordning, vilket inte behövdes och ta lite vin och sen delade vi 4 brudar på champangen som jag och sara skulle ha.. Malin och Amanda kom också och kikade förbi, men dom hängde aldrig med ut.
Vi var väl inne i stan vid halv 2 och drog direkt till Park Lane, Och det var väl självkalrt att vi kom in ;) hahaha. Nej men väl inne kände jag mig typ nykter så ett par öl på det. Mycket dans och mycket killar.. Dock var det mycket ungt folk, men vi hade skitkul iaf. Lisen och jag drog våra varv och Hanna och Johanna skötte sitt på dansgolvet :D slutar iaf med att vi 4 hamnar hos några Karlar som bjuder på Champange, inte fel det inte ;) så dagen idag har vi legat och slööat framför tvn, sov i omgångar och har myst som fan med Noomi.
Nu har man fastnat jag och Hanna framför varsin dator och snart måste man väl dra röven till Sängen för imorgon blir det någorlunda upp tidigt. Syster Jobbar heela dagen, 7-21 så jag är hundisvakt :P

Höööörs later puss Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0