gaaaah

Vilka härliga tre dagar jag haft, vet inte varför,  bara blivit så.  Haft tur på vissa grejer och känner att allt flyter på. Fast bara för att jag skriver det nu så kommer det skita sig resten av veckan, då man är långledig :P
Är glad :P
Vädret är iaf i det pissigaste lagret, men ändå ska vi ut med joggingskorna .D duktiga allan!
Imorgon blir det troligtvis besök från karlskrona. Ska också ringa alla mina vänner ikväll som jag inte pratat med på ett tag, så iaf sara, johanna och frida kan vänta sig ett samtal, någon annan som vill prata ett par ord? ;)
okej trevligt inlägg.. Vill ni se assnygga bilder från lady gaga konserten får ni gå in på världens fotograf Sara Svensson :D

här är lite bilder från senast :P


Sara och johanna innan Lady fucking gaga :D



Heta förbandet "Semi Precious Weapons" :D



Jag och fina Jenny som är här nu :)



Hade också besök av henke och co, här är syskonen :)



Just det, goe bild från grillfesten på Hisingen ;)

Pusssss Josse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0