Valborg is over, thank god ;)

Haha nej så är det verkligen inte :) Helgen har varit helt perfekt :D Fredagen blev först jobb, sen snabbt hem och fixa sig iordning för grillfest på Hisingen :D Riktigt gott var det och Nooman fick följa med och var helt lycklig på gräsmattan :) Tack för detta Malin och Amanda :)
Efter mat och ett par öl drog syster och jag in till stan, först centralstationen och mötte upp Kristian (Jobbarkompis tilll Johanna) och sen in till Avenyn :) hittade pusch men gick till The rose and the crown, eller vad det hette.. Men sen hem och sova :D riktigt najs valborg :) Hela lördagen var på soffan tills Lisen kom hem och våran dejt började :) efter hämtat ut biljetter så gick vi till Mc och var rätt romantiska när vi slängde i oss maten :P Sen blev det film Clash of the titans :D skitbra och den rekomenderas verkligen :D kände mig lite halvkrasslig redan på kvällen med på söndagen kändes det lite värre.. Men efter att fått sova till 12 så bestämde vi oss.. Vi drog till LISEBERG :D jag Johanna och Kristian :D jag och sis köpte guldkortet, 1345 :- och då blir det gratis inträde och gratis åk när man vill, hela sommaren och under julen :D inte dumt det inte :P efter ett par åk och blivit nerskvätt på flumridern så kom Malin också och joinade oss :) colorado och 3d filmen (Som inte rekomenderas) så tog vi en glass på det underbar Ben&Jerrys glassbaren :D wihoo.. Så hela min helg  har varit grym :P Men inatt väcktes jag av vad jag är nästan 100 % säker på feber och hosta som hatar mig så pallade jag inte trycket at jobba idag :S Legat hela dagen, lyckats sova lite iaf och hostan ger sig INTE :/ ..
Men hoppas verkligen att det blir bättre imorgon när världens bästa Sara kommer :D ska möta upp henne vid halv 11 så får v se vad dagarna har att erbjuda :D Sen på fredag blir det sthlm och LADY GAGA :D wiihhoo, man känner att man lever ;)

Pusssss Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0