Nystart!

Hej hej hej!  bättre sent en aldrig, josefine olin!
En nystart, både på det ena planet och det andra. Har lämnat Göteborg bakom mig och är tillbaka I Karlskrona! Jobbar i på mitt gamla place och fått ett minivik, TACK! ;) Bor hos Mamma med Syster, känns lite både och. Tillbaka på ruta 1, men Mamma skämmer bort oss så det är lugnt ;P
Ska iaf satsa på Matte B och Naturkunskap B Nu i vår. Sen blir det skola nästa höst som tidigast, och nu lutar det på Skellefteå, jajamen Helena, du kan nog vänta mig där uppe :) Det är planerna iaf, sen om det händer eller inte, det är bara jag som kan bestämma det!
Ska köra en detox nu också i två veckor, kroppen är verkligen inte på topp, detta kanske kan hjälpa till endel, we will see.

Im back - Ha det gött
Josssse


From Ibiza :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0