Freitag!

Jobbadag idag, så härligt att vara i resursen nu, känns lite lagom vuxet ;)
Hade visserligen ingen tid, men bokningen ringde vid härligt tiden halv 7, är inte det underbart?
Som sagt, när vänjer man sig vid att gå upp till klockan 7? Måste man vara småbarnsförälder för att tycka det är okej? eller det gör väl inte dom heller! well well...
Jobbet slutade vid 14 redan så då blev det en sväng in till stan för att lämna av Systeryster, skulle sola men orkade inte! haha Orkade inte lägga mig i ett varm solarie (?), så det blev hem till Soffan där jag slocknade som en stock :P
Kvällen blev väl sådär inte som jag planerat, är förjävla trött, uppåttjack någon?
Men mys med lets dance och världens bästa mamma är inte helt fel det heller :D
Men ska iaf ladda inför imorgon, ska lägga mig tidigt och ta ett tåg ända till Karlshamn för att träffa världens bästasteste Sara! fan vi ses för sällan! men imorgon då jävlar, bli häng hos dom hela dagen och sen blir det väl en övernattning på deras "nya" soffa, (inte lika skön som förra, men helt klart godkänd) haha :D

Planerna rullar iaf på, hela veckan blir det skola och jobb, helgen blir det jobb, lovely, visst blir ALLA avis?
Är förresten träningsvärk vid nedersta revbenet vanligt? vete fan hur jag har lyckats, men på något sätt ville gud att jag skulle få ont där, det kan inte vara något farligt va? tro ikke det, men men!
Nu ska jag kolla Postis sen blir det "mat" och dansande stjärnor!

Ha en riktigt trevligt heeeeelg! Pöss Josefine!


Alla borde vara avundsjuka på mig som har världens bästa tjej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0