Häpp, hepp?

Är det bara jag som tycker felstavning är pinsamt? jag gör det allt för ofta och hamnar ofta i situationer när det blir "blackout", och det värsta är ju när folk påpekar att. Och jag är ju en påpekare, speciellt när det är syrran ;)
Dagens I-landsproblem - felstavning!
Tack gode gud att det bara är det, för idag!

Helgen har varit lugn (som vanligt). Jenny med syster fyller år idag (GRATTIS) så de, hon, hade fest i fredags, fick göra mig lite fin iaf och träffa lite folk :) sov länge länge igår och sen vidare till nästa soffa som tillhörde Hanna! där blev det film och SCHLAGER, jajemen, nu har det börjat :P Och idag har det inte hunnits med mycket. Vet inte riktigt vad man ska hitte på! Kanske ska göra klart läxan vi fick, haha! läxa? det var inte igår, riktigt roligt faktiskt :P nästa vecka blir det jobb och skola, och det kommer det vara 1 år framåt :P

seeeya :) Josse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0