10 år sedan!

10 år sen, 12 år! vad hände då? fan vad tiden går, händer grejer hela tiden och veckorna bara rullar förbi! Januari är snart slut, men sista dagen på månaden så börjar skolan :) låter kanske sjukt men är så himla peppad, det ska bli riktigt roligt :) Det var ändå snart 4 år sedan man tog studenten så nu ska det bli intressant att sätta sig i skolbänken igen :P Hoppas man har mognat lite iaf ;)

Undra om man har en stämpel, om vi också är som amerikanerna och sätter stämpel på allt och alla. Vem var/är jag,  you name it! Om man tittar på vännerna man har så har nog alla varsin "roll" tror ni inte det?

Dagen idag har spenderats i sängen, jobbat natten inatt och ska jobba inatt så sovit all day long. Mamma väckte mig iaf kvart över 10 så var jag tvungnen att köra henne till jobbet, visste fan inte ens var jag hade arslet, men lyckades iaf ta henne dit och mig hem igen. Fan livsfarligt det, köra när man är så sjukt trött :S tur att man inte blev stoppad i sin snygga grå fleecetröja :P

Nej nu chilldill i 20 minuter till, sen back to reality :) (fan vad jag får in engelska rader hela tiden:P haha)

Pöss Josefine!



2010-12-10 Min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0