Hungrig kl 10:00!

Ska iväg och träna efter underbara Days så körde mamma till jobbet, det dryga med det var bara att jag kunde fan inte somna om igen :S så nu har jag varit uppe sen klockan 7 och inte gjort ett skit rent ut sagt! Men har iaf fixat lite låtar till ipoden (så lite gjort), mest HOFFMAESTRO, låtar från deras nya album :D Jag, syrran och Jenny ska till Ronneby i april då de spelar, underbart! Längtar riktigt mycket faktistkt!
Dagen är inte allt för speciell, ska träna, chilla och sen ska jag visserligen till K-hamn ikväll till världens bästa Sara. så det kommer bli kul, har inte träffat henne på länge nu. Vi skulle försöka köra att vi skulle ses MINST en gång i veckan, men det gick inte så bra :P men men ikväll blir det dags igen :)

Har kommit in på skolan nu iaf, de ringde igår så nu blir det studerande och jobbande i ett år framåt, så får vi se vad som händer efter det.. Skellefteå lockar som fan, vet inte riktigt varför, men det är väl det att jag inte vill plugga här och komma iväg , och där uppe har jag ju syrran med familj som kan hjälpa en :P

well well well, snart börjar tvn, så lite kaffe och chill i soffan blir det nu!
Ha de gött , Jossssse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0