It´s foxy time :S

Har ni sett den reklamen med den otäcka räven? På vilket sett ska det locka folk till att spela på nätet? Är det någon som tänker "Men gud, en räv som dansar med massa snygga kvinnor, jag ska nog börja spela poker" hmm, tror inte riktigt det. Sara och jag har alltid en tendens till att trasha reklamer, vilket jag tror Alla gör, Ibland undrar man vad dom tänker. men men, tur att man inte sitter i deras skor, man kan ju inte pleasa alla!

Well, snart dags för att plocka upp mamma Frida, så blir det ärenden och solning, (snart är jag brunare än dig syrran och jag ska inte göra det för ofta Mamma!). sen blir det hem och soooova, älskar när man ska in och jobba natten och jag måste liksom vila mig och försöka sova, ingen kan tvinga mig att hitta på något eller så :P
Nej nu får jag fixa mig så man ser lite respektabel ut för stan :P

Ha det gött, Jossse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0