One down...

Första dagen avklarad, gick kanon, men konstigt nog är jag sjukt trött. Idag var det visserligen bara information, och en kort dag, men att gå upp innan sju när man är van vid nattjobb är man liksom inte så kaxig :P Har iaf fått schema och nu vet jag hur detta året i stort sett kommer se ut! Jobbar var fjärde helg pluss att jag kommer ha 4 veckor betald semester i sommar :D wooohooo rent ut sagt, det är ju underbart, första sommaren :) jag tror det är mellan vecka 26-29 så hoppas verkligen att vännerna är lediga också :D sara? lust med en roadtripp? måste ringa henne :P
Ikväll blir lugnt, syrran drog i väg med enda bilen för tillfället så man sitter ju här, skönt det också! men varför går det bara skit på tvn? aldrig går det något bra skittv vid denna tiden, synd att man inte fick läxor! HAHA not!

Första helgen ledig i helgen på 4 veckor, vad fan ska man hitta på då? alltid hittar man något spännande, eller? Ska också byta område med jobbet , nu blir det ingen mer Kungshöjden, utan nu blir det Lyckeby/gullberna osv, känns jättekonstigt och kommer sakna KH :/ men jag får dra dit på besök någon gång då och då :P

Hej hå, nu blir det crossajävlen och leta upp bollen (!) haha
Pööss Josseposse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0