Sextiofem!

Herregud vad jag är oeffektiv, samtidigt som jag är effektiv, vet ni hur det går ihop? Inte jag heller!
Ändring på jobbschemat, natt fre-lör och lör-sön, känns bra faktiskt :) härlig känsla när man trivs på jobbet :)
Igår blev det en spontan utgång med syster och jenny, jag var visserligen nykter, men hade trevligt ändå :P Men att rekommendera det gör jag nog inte, alltid mycket roligare med alkohol i kroppen ;)
Ska snart iväg på mitt lilla sektmöte, ska vara där om en timme, spännande, lite drygt att gå dit själv, men jag kan nog prata för mig :P

Imorgon måste jag träna, sen blir det solning med frids, alltid skönt att se fräschare ut än vad man är nu när det är så jävla kallt ute hela tiden! Är så fruktansvärt trött på att frysa, sitter hellre i bilen med asvärme och varmluft blåsandes rakt i ansiktet och ner mot fötterna än att sitta hemma i soffan! jag har t om borjat sova med strumpor och mysbyxor, speciellt när inte Nooman är hemma och värmer mig! nej inget gnäll här, pfff!

Nej, nu kaffe (som alltid) och sen göra mig klar, ha de gött!
Josefine!



Min nya piercing!



Love you sister, for fuck sake :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0