Mätt, Fett!

Varför känns det som man väger 10 kg mer när man är riktigt mätt? Känns som om jag måste rulla ifrån soffan om jag nu ens kan resa på mig, Oooye oye! bara för att magen är lite mer än väl full behöver det väl inte kännas som att man är gravid i månad 11! sen att man aldrig lär sig, man trycker och trycker, varför ska mat vara så gott?
Bara skriv en kommentar om ni vet ett svar!

Dagarna annars består fortfarande av jobb, skola och inte så mycket annat :P är fan alltid så trött, är jag inte mätt är jag trött, haha, så jäkla gnälligt (sorry)!
Helgen iaf ska bli kul, fredag ska man kolla Hockey hos Häny och lördag blir det fest hos Karin som fyller underbara 26 :D då blire fest och inte för att säga för mycket så fixade jag och syster grejerna idag ;)

Har varit rätt duktig denna veckan, sprang till JT i tisdags och gick till Kungsmarken igår, idag blir det väl lite crosstrainer för alla som är intresserade! Börjat bli lite smått duktig iaf, så får vi se hur det slutar, haha!

Nej, ska faktiskt kolla om man ska beställa en onepiece, är så fruktansvärt sugen, fast vet inte när jag ska använda den, haha.. Hur länge kommer dom vara moderna? om dom nu är det nu? :P

Seee ya later, Puuuuuuuuuuuuusss Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0